NidaEzgi Kızlar sol tarafımda kasığa doğru ağrım var 16+3 haftalığım normal midir üşüttüm falan mı panik yaptım ben biraz ya yaşayan var mı böyle bi sorun korkuyorum😣
Eroluntombisi NidaEzgi rahim genişlediği için olabilir canım ağrılar hepinizden var ilerde daha çok oluyor
NidaEzgi Eroluntombisi doktor bana geçen gittiğimde kasık fıtığından falan bahsetti korktum o yüzden baya bişey olmamıştır dimi bebeğime😣
Gizemgizem Benim de sancilarim ağrılarım oluyor normal merak etmeyin rahim genişliyor. Rahmi tutam baglar geriliyor. Vajina agrisi da olabilir. Ama eger lekelenme yada kanama olursa doktora gidin.