Essem sekerin düşebilir canım bana da oldu 26. Haftalarim da
Doktoruma söylediğimde kanda enfeksiyon da olabilir ya da sekerin olabilir demişti
Crp norman çıkınca günlük şeker takibimi yapıp yediklerime dikkat ettim.
Tabi sen doktoruna sorarsan o daha iyi yardimci olur.
Ben sadece aynı şeyleri yaşadığım için benden istenen ve tespit edilen şeyleri söyledim 🙂