Kızlar vajinam 3-4 gündür kızarık yani klitoris yanları,bastırınca ağrıyor gibi ve kaşınma geliyor acaba mantar mı 1-2 sene önce enfeksiyon yoğun şekilde geçirdim bağışıklık kazandığımı düşünüyorum idrar yaparken zorlanma yanma yok ama dediğim gibi kaşıntı ve kızarıklık var sizce mantar mı var