23 hafta hem hissetmek hemde hissetmemek hem günler azaldı demek hemde geçmeyen günler !
Gebeligin yarısı densede sanki önümde 9 ay daha var , zaman azaldıkça göbüşler büyüdükçe sanki onlarda kendini gizliyor kendinilerini gün içinde az hissettiriyolar benim gibi hisseden varmı acaba ?
Hiç geçmiyor günler bide ben çalışan gebeyim 🤨