37+4 haftalık hamileyim bugün doktorumuz bebeğimin suyunun biraz azaldığını söyledi bunun bir sorun ve risk oluşturmadığını şayet öyle olsaydı hemen doğumu başlatacağını söyledi 29 Kasım için sezaryen tarihi verdi bebek hareketlerini takip edin dedi benim içim hiç rahat değil 😔