@Gizem3410 İğne için yatış yapmaları zorunlu, ister devlette ister özelde yatış yapıyorlar fakat yatırmıyorlar dosya açıyorlar iğneyi vurup çıkıyorsun. Fakat özel hastahaneler iğne yerine yatış ücreti alıyorlar hastahaneden hastahaneye değişir 300 alan da var 400 alan da 100 alan da, devlette ücretsiz