Kizlarrr bugün 38+0 im.
Çarşamba kontrolüm vardı rahim uzunluğu 49 mm den 32 mm inmişti ve bebek başı aşağıda çatı muayenemde de bi sorun olmadı fakat burda bi kaç kişi af ederseniz ishal olduğunu söyleyip sonra doğumun geldiğini söylemişti bende de şimdi bu durum var ve kasıklarimda hafiften ağrılar var bu durumu yaşayan var mı