Gulfem07 Arkadaşlar bugün sağlık ocağına gittim mecburen arabayla gittim ama beklemek zorunda kaldım 1 saat sonra bi yere gitmemiz gerekti 2 saatte orda durduk kasılmalarım oldu korktum uzandım ağrı var ya geçer mi?
Kumsalinannesii Gulfem07 kaç haftalıksınız benim dün kesilmeyen bel agrisi vardı gecede bu agrilarla uyandım. Sabahta devam edince duşumu alıp hastaneye gittim hafif kasılma çıktı sancı yoktu Dr normal doğuma kendini hazırlıyor dedi ama düşün etkisi oldu sanırım dinlendim geçti. 36.4 benimde 😉
Gulfem07 Kumsalinannesii 31+2 daha nasıl korktum bir daha da çıkmam dışarı erken doğum riskim var zaten sabah geçmezse gidicembende
Duygu19031903 Gulfem07 canım benimxe erken doğum riskim var 32 haftalığım bazen dispansere falan gidiyorum eve gelince veya orda paikolojik olarakta ağrım oluyor😂