Arkadaşlar son adet tarihim 4 ekim adetim gecikince gittiğimde 5 haftalik dediler yaklaşık 15 gün sonra gittim tekrar bu kez de yine 5 haftalik dedi doktor. Hatta ben iki hafta once geldiğimde 5 demiştiniz dedim bir sey açıklayamadı basından savdı. Bebeğime baktığında ultrasyonda keseyi ve bebeği besleyen bağı çok rahat görüyorum ama bebeği suan göremiyorum dedi küçük olduğundan dolayı ınanin hicbir sey anlamadım. Acaba bebeğim mi gelişmiyor karnımda olabilir mi böyle bir sey