Mrb arkadaşlar Gece bacagima Kramp girdi cok kastım kendimi ck acı çektim. Sonra wcye gittim iç camasirimda kokusuz su vardi sabahta kahverengi akıntı oldu o da azdı. dra geldm suyum normal rahim agzim normal açıklığım yk ama Amniyotik çamur var diyor bu amniyon su geldikten sonra olurmuş. Yatış verdi antibiyotik tedavisi uyguliycm dedi ciğer geliştirici yapti. Erken doğum olursa bebek enfeksiyondan dolayi yoğun bakımda uzun süre yatar tedavi etmemiz lazim dedi. Bu amniyotik çamuru duyan var mi Kızlar çok korkuyorum daha bir kilo bile değil bebeim. Antibiyotikte bni korkutuyor açıkçası