Damla93_ Kızlar selam bugün detaydı ultrasonum vardı 19 haftalık olduk herşey gayet güzel fakat bebişim idrarını tutuyomuş böbrekte göründü şimdilik sorun olmaz dedi doktor ama başına gelen varsa yardım edermisiniz bişey olurmu