Merhaba kızlar. Emzik kullanmak istemiyorum çünkü memeden sogur diye korkuorm bebegimin ,daha 3 ay var doğumumu ama bicok konu gibi bunda da kafam karışık. Annem durduramazsn emzik olmazsa dior ama uykusuz kalayim yeterki memeden sogumasin diorm. Sizce ne yapmaliyim tavsiyeleriniz nedir??