Bende uygulamaya göre 5+2 haftalığım. Doktor geçen Pazar günü 1 hafta sonra gel keseye bakalım dedi. Yarın için randevum var. Yarım saat önce kahverengi lekelenme gördüm. Çok üzüldüm. Bel ve Kaşık ağrım artmaya başladı. Şuan dinleniyorum ama acile gitmelimiyim bilmiyorum🙁