Sonunda bende doğurdum 🥳 🥳🥳
39+6 sabahı bir kasık ağrısıyla uyandım. Reglim gelecekmişte sanki yavaş yavaş alttan vuran sancı . Kalktım kahvaltı yaptım ve tekrar yatağa uzandım. 12 gibi artık yatamıyordum ve kalkıp dolanmaya başladım. Ama hala anlamıyorum o sancıların bu sancılar olduğunu 😅 ve annemi aradım , kasılmalarına bak eğer sıklaşırsa tekrar ara geleyim dedi 😊 kalktım evi toparladım çarşaflarımı değiştirdim süpürge yer silme derken 3 saat geçmiş 😁 Kasılmalar geliyor ama çok şiddetli değil zaman tutmaya başladım . 5 dk da bir gelmeye başlayınca annemi tekrar aradım . Eşimi aradım çünkü bu sefer doğru alarmdı 👊 neyse geldiler ben duşa girdim çıktım makyaj yapıyorum makinaya çamaşır attım bi yandan onu bekliyorum . Bendeki rahatlığa bakar mısınız 🙈🥳 5 dk da geliyor sancılar ama ben çok acı hissetmediğim için yavaş yavaş hazırlanıyorum . Doktorumu aradım gel muayene edeyim eğer açılman varsa yatışını yaparız dedi . Yarım saat yol gittik zaten araba sarsıldıkça sancılarım da şiddetlenmeye başladı . Muayene etti ve hemen yatışını yapıyorum gece ya da sabah 7 ye doğru doğurursun dedi . Gidene kadar kafamda kuruyorum ben 7 ye kadar ne yapıcam bu sancılarla.Hastaneye geldik giriş işlemleri derken 3 dk ya indi mi benim sancılar 🤦♀️ odaya çıktığımızda artık suratımda bir memnuniyetsizlik 😒 acemi hemşirenin damar yolunu bulamayışı kolumu elimi delik deşik yapışı 😒 .bir de geldi seni nst ye bağlayacağız 20 dk öyle duracaksın deyişi. Çekilmez bir acıydı 🤦♀️ neyse bağladılar ve ben 1 dk bile dayanamadım . Hepsini çıkardım ebe geldi sana pilates topu getiriyorum sıcak duşa gir iyi gelir dedi. Onda da duramadım . O kadar acı hissetmeye başladım ki artık dayanamıyorum diyip ağlamaya başlayınca film kopmuş bende 😂bu Arada açılmam 5 cm olmuş. nolur bana bişeyler yapın dediğimi hatırlıyorum . Beni aşağıda anestezi odasına götürdüler . Epidural yaptılar ebe gel yine bi bakayım dedi açılmana 🥳 meğerse doğum başlamış 🥳 epiduralin hiç bir etkisini göremeden beni koştura koştura doğumhaneye götürdüler . Doktorum da sağolsun 2 dk da onu bekledik . İlk ıkınmada çıkmadı . Yine sancın geldiğinde morarana kadar ıkınmanı istiyorum dedi .. Veee o da ne hayatımda duyduğum en güzel ses bebeğimin sesi 🥰 . Ne güzel bir duygu anne olmak . Bende artık kokusunu içime doya doya çekiyorum . Benim parçam benim biricik oğlum 🥰🙏 allah isteyen herkese tattırsın bu duyguyu 🙏
5 kasım- 39+6 da 3398 gr gelen minik Denizim ❤️