Kızlar 37+1 haftalık hamileyim 10 gün sonra doğumum var planlı sezaryen olucam. Bazı zamanlarda karnımda sertleşme oluyor ve hafif hafif sancılar giriyor ama 2-3 saniyelik yalancı sancılar giriyor karnımdaki sertleşme neyden kaynaklanıyor olabilir bilgisi olan var mı ya da bu durumu yaşayan?