Kuzular uykusuzluk sorunumdan bahsetmiştim bunun üzerine iç daralması sıkıntı başladı ara ara geliyor gidiyor temiz hava iyi geliyor birileri ile kalabalık olunca iyi geliyor hamileiğin 10+4 ündeyim sizce bu normal mi doktorum bu haftalarda çok normal 12. Haftadan sonra çok iyi ılucaksın diyorlar aynı şey sizlerdede oldu mu bir yardım edin