Ozlemami merhabalar ben iki yıl önce oğlum için girmiştim. O zamanlar perinatolog ta radyologda vardı zaten bi küçük sağlık merkezi
gibi ama suan nedir İnan’ın bilmiyorum ben yine hamileyim bu arada :) henüz ayrıntılı haftama gelmedim gelirsem gideceğim tekrar dilerseniz yarın bi arayıp sorun hatta giderseniz Benide bilgilendirin :)