Tgba5656_ Canm 7 ınci haftamdam beri ZOFERI kullanıyorum kullanmadığım zaman çok kötü oluyorum bu 3 üncü gebeligim en cok bu zorladı beni
Hilaluur01 Ozge_28 daha var canim benim 3 buçuk aylıkken geçmişti o günleri hatırlamak dahi istemiyorum hayatımı idame ettiremiyordum. Şuan 25+3 günlüğüm atlatırsın tez zamanda inşallah.
Semiha89 Kızlar merhabalar. Kusma mide bulantısı kötü oluyor Cidden ben suan 9+4 haftalığım benim ara ara kusmalarım oldu cok şükür cok zorlamadı inşallah bu şekilde devam eder.
Nur-11 Ozge_28 zor gerçekten doktoruna danış belki bulantı ilacı verir benimki çok diretmişti vermicem diye adam baktı ben ölmek üzereyim öyle verdi hala kullanıyorum
ozgnur MrvTp92 prilam gerçekten muhteşem bi ilaç ama bırakınca tekrar aynı oluyor 1 gün içmeyi unuttum dünyam yıkıldı resmen kusmaktan kafamı kaldıramadım
MrvTp92 ozgnur bir gece bende unutmuştum ertesi gün Çok kötü geçti. Şimdi bitti kutu yarın nasıl geçicek bakalım kötü olmazsam tekrar almam.
Glamour1 Haftamdayim kusmam yok ama hala bulantim var. evden bile tiksindim bu sürecte eve giremiyorum 😭 17. Haftadn sonra azalmaya basladi ama hala tamamen gecmis degil
girlorboyy Ozge_28 cnm 8-10.hafta en zirve oldğu zmnlar ztn bulantının. bana ilaçlar da etki etmedi ve benim 5. haftada başladı 14.haftadayım kusmam azaldı ama hala aşırı bulantı ve kusma devam. 4.ay bitince kesiliyor diyorlar onu bekliyorum bir ümit.
KucukAnne538 Ozge_28 Evet canım hiç bir şey fayda etmiyor 12. Haftamda başladı bulantılarım doktor ilaç yazdı prilam dr diye sabah aç karnına içiyordum 15. Haftadayım artık ilaçla da durduramıyorum hala devam🤦♀️