Tuanammmm 3200 hanımlar doğunca daha düşük çıkar diyorlar rabbime hamd olsun çokta kötü değil sizin değişti mi
Kubuuu1 Tuanammmm maşallah gayet iyi doğunca da toparlar 3000 3500 iyi kilo aralığı hem dogumunuz da kolay olur normal ise
Bilge80 Tuanammmm benim daha fazla çıktı tam aksine . Doğumdan 3 gün önce doktorum 3600 dedi doğumda 3950 gram doğdu . Doktorum da şaşırdı benim de duyduğum 200 gram eksik veya fazla çıkabiliyormuş ultrasonda
Beyzanurlina Tuanammmm bi bakmışın daha fazla cıkmıs kuşum masallaah kilosu daha ne olsun 4 kilo olsunda yırtıl bunumu ıstıyon🤣 saglıkla kucagına al kuzum😘🙏🏻
tugbadm gzllrun aynen öyle ama küçük olursa sanki bir yerini ağrıtırım gibi acıtırım gibi ne biliyim bilemedim 😬😬
Nghnkrmzrk Kızlar genel de eksin çıkıyor bazen fazla çıkıyor eksik daha yoğunlukla ve kesin ben Doğum ettiğim gündüzü utrasyona girdim 3bucuk kilo dedi akşam doğum ettim 3 kilo 140gram doğdu