Celins_ https://imgyukle.com/i/RuehvQ Kızlar merhaba bugün ki kontrolüm de nst sonucum bu şekilde çıktı. 36+1 deyiz. Hemşire sancın var dedi ama ben hiç bişey hissetmiyorum. Öğle molasına denk geldiği için doktorum çıkmıştı malesef sonucu gösteremedim. Asistanı doktora gösterip arayacaklarını söyledi. Bu şekilde sancısı çıkan var mi? Kaç gün sonra doğum başladı bi sorun olur mu ilk gebeliğim merak ediyorum. https://imgyukle.com/i/RuehvQ
Elif_arslan Celins_ ağrın iki kere pig yapmış yükselmiş ama sonra normale dönmüş o yüzden hissetmedin sanırsam ama sıklaşınca kasılmaların o iki tepecikten daha çok oluşmaya başlıysak yada hep o sınırda seyredicek çatı muayenesi yapılmalı açık var ise yatış yaparlar yada incelme. Öteki türlü ağrı hissetmez açık da olmaz ise sezaryene dönüşebilir takipte kalman lazım
Gulfem07 Celins_ 80 100 u görmüş ama haftanız iyi zaten 37 den sonra da sıkıntı olmuyor benim 28.Haftamda başladı kasılmam 29 da 60 ları gördü bugünde bi iki dk yürüdüm arabadan inip hemen nasıldım kaldım.31.haftadayız inşallah 36 ları görürüm diye dua ediyorum surekli
mai Celins_ benimde 35. ve 36.da cikmisti boyle bebegin hareketleride olabilir dedi doktor bi sıkıntı gormedi.
Celins_ Elif_arslan anladım bu sekilde sancıyla ne zaman doğum başlar acaba geçen hafta hic çıkmamıştı ama
Elif_arslan Celins_ canım ne zamana Doğum olur bilemem ama yakın gözüküyo önemli olan o sancının sıklığının artması🤷♀️
Celins_ momssmom 35.haftadan itibaren her hafta giriceksin dedi doktorum canim. Hiç ağrım sızım yok. Gecen hafta başlandı işte o zaman bişey çıkmamıştı ama bu hafta bu şekilde çıktı sonuç.
SerifeEbrinc Doktorum beni de 31 de gönderdi nst ye hiç sancı hissetmedigim halde baya sancı çıktı artık hep dinlen dedi şimdi 34 olduk tekrar girdim nst ye normalde çok sancim var yürüdükce alttan düşecek gibi oluyor ama nst de hiç sancı çıkmadı bende anlamadim
R_abia Celins_ benim düzenli olarak 6 kere 75 ve 50 ye vuran sancılarım vardı açıklığımda 5 cmdi sonra 2 saatte doğurdum 😊 seninde sancıların başlamış ama ben hiç 100 ü görmemiştim sancıda mesela 🤷🏻♀️ Kimisi doğum sancısı o civarlarda olur diyor ama bende öyle değildi. Sadece sancıların düzenli olmAsı lazım :)
Utopika Evet sancı var. Hisseetmeme sebebin henüz doğum başlamamış olması ama böyle giderse artar ağrılar ve doğum başlar yani hissedersin o zaman da iş işten geçer doktorunu ebeni dinle bu tarz şeyleri burdaki insanlara sorma bence
Celins_ Utopika burada ki söylemlere göre hareket etmiyorum tabii ki. Sadece bu şekilde olan var mı süreç nasıl ilerliyor diye sordum ben 😊
Celins_ Guclu evet canım onu anladım zaten. 80 e 100 e vuruyor ama düzenli ve sık sık değil sanırım. Hiç ağrım da yok ama anlamadim🤷♀️