Supriz Hanımlar ikili test için en uygun zaman nedir? Doktorum 12 haftalıkken dedi ama 12 haftayı doldurunca mı yoksa içindeyken mi gitmek gerek😊çünkü hafta hesabında doldurdugumUz haftayı söylüyoruz ya kafam karıştı.
Hulya_C Supriz 12. Haftanın içinde olmak gerekir bende bugün yaptırdım kan alıyorlar bir tüp 10 gün sonra sonuç alıyorsunuz 👌🏻🐣
Deletedmom0810 Supriz 11+5te kontrolümüz varken yaptırmıştık biz 🙏🏻☺️ İlla 12. Haftanın dolmasına gerek duymuyor doktorlar sizin içinize nasıl sinecekse o zaman yaptırın ☺️
KucukAnne538 Supriz 11 hafta ile 14. Hafta arasında yapılıyor canım ben 11+4de yaptırdım bisey fark etmiyor 14. Haftaya kadar yapılıyor
Masal6161 Tam 3 ay olunca canım bnm daha 1 ayım var nasıl oluyor bu 2li test bebege dokunuyolar mı bilgin var mı
gzmuygn Masal6161 bebişinize ultrasonda bakıcaklar ense kalınlığına burnuna ve bir tüp kan alıcaklar sizden o kadarcık basit bir işlem
Supriz Kubraomer04 çok şükür canım darısı başımıza ben de randevumu 12+2 ye denk gelen güne aldım ama kafama takıldı acaba içinde mi gitmem gerek diye
Supriz Hulya_C ayy ben randevu bulamadım dr da 12+2 ye denk gelen güne aldım ama sorun olur mu acaba canım
Gmzzz Masal6161 ayrıntılı ultrason a bakıyorlar bebeğin bası bacagı hatta parmagı kaç santim diye özelliklete ense kalınlıgı birde kan veriyorsun kalıtsal bir hastalık varmı diye bakılıyor ben yeni yaptırdım kan sonucunu bekliyorum umarım bişe çıkmaz
Papatya_anne Masal6161 yok canım kan tahlili alıyorlar 10 güne cıkıyor sonuclar sonra 3 lu test var ben hepsini yaptırdım detaylı ulstarasyon sonrada