Kızlar dün çatı muayenesi oldum 2 cm açıklığım varmış. Doktorum muayeneden sonra kanamamın olabileceğini bunun doğumla bi alakası olmadığını normal olduğunu söyledi. Fakat benden kanama değilde kahverengi kırmızı karışık koyu kıvamlı akıntı geliyor. Bu doğum başlanğıcı olabilirmi.