ezel90 özel hastaneye gidin ufak bir mebla karşılığında rapor çıkartıyorlar. Ama raporda kan pıhtılaşması olduğunu belirtmeleri lazım sonrasında bir sene ücretsiz alabilirsiniz. İlk kızımda ücretsiz aldım ikincide erken doğum olmustu tanıdık birini bulup üç aylık almıştım hepsi ziyan oldu verecek birini bulamamıştım şimdi doğumum geldi bendede yok ama dediğim gibi yapabilirsiniz 😉