Aysehatunn imkanın varsa koyma canım.. ben gebelik Zehirlenmesinden bebeğimi kaybettim şuan tekrar hamile kalmadan çok araştırıyorum ve ilkinde yaşayıp ikincisinde bunu yaşamadan sağlıklıca kucağına alan herkes aynı şeyi yapmış..tuzdan vs uzak durmuş.. çünkü tuz tansiyonu ve ödemi tetikliyor bu da proteiz kaçağıyla birlikte olursa tehlikelibir durum..