Smraozn12 Gozdeakan 24 Ken gittiğimde 715gr 30cm di suan 27yim haftaya kontrolm var bakalım kaç olmşz ☺️
Merve_278 24+4 üm. 4 gün önce kontrolüm vardı. 687 gr olduğunu söyledi benimde. gayet sağlıklı herşey yolunda dedi Gozdeakan
Kbrbydk Bende 23+5 im ama kontrolüm salı günü. Biraz fazla değil mi sanki kilosu. Birşey dedi mi doktor acaba?
Gozdeakan Kbrbydk yani 1 hafta Önde gidıyor dedi.Ama öyle çok fazla gibi birşey demedi.Herşey yolunda şu an diye söyledi.21 haftalıkk detaylı ultrasona girmiştim.528 gram 27 cm demişti.4 haftaya göre normal değil mi acaba ?
Gozdeakan flz355 herhalde duruyor belli zaman sonra bakalım 10 güne kadar kontrole gideceğim nasıl olacak.Size birşey dedi mi doktor?
Kbrbydk Gozdeakan anladım canım tabi gelişimine göre normaldir. Su an ortalama 650-700 gr civarı oluyor ya ben o yüzden dedim doktor sorun yok dediyse yoktur😊👍
flz355 Gozdeakan Gelişimi normal haftasına uygun demişti sadece🙏🏻 Ama her bebek,her gebelık farklıdır tabı saglıklı oldukları surece cok onemlı degıl tabı ki kiloları vs 😍 Sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🙏🏻