Benimde ilk yerleşme kanamam olmuştu birazcık sonra olmadı bende dupbaston kullanıyrm. Gögüs konusunu hiç bahsetmeyelim ateş içunde yanıyor ve şiştiler. Bu hafta ufak ufak gece ve sabah bulantısı başladı bende de.. karın bölgesinde bir değişikliğiniz oldu mu 🤗