Kızlar selam 15+1haftalık olduk. Mide bulantısı, istifra, baş dönmeleri vs yaşamadım hatta doktor nasıl gidiyor dediğinde söylediğim de de şanslı kişilerdensin olması gerektiği gibi yaşıyosun demişti. Sadece gün içinde bir kaç defa kasık ağrısı oluyordu hafif şekilde adet öncesi olan ağrıya benzer. Ve karnım şiş oluyodu. Genelde akşamları gaz olduğundaan daha çok şişiyodu ama gündüzde belirgin oluyordu yani. 15 haftalık olmamla şu iki gündür ağrım da yok şişlikte gitti. Tedirgin oluyorum kızlar neden olabilir ki? Yani normal mi ağrı olmaması şişliğin gitmesi falan. şu an hiç hamile gibi değilim hiç bişey hissetmiyorum. Çalışıyorum o yuzden gidemicem bugün doktora normal de de kontrolüm de haftaya zaten. Ne yapsam boşuna mı tedirgin oluyorumdur sizce:) Kötüyü düşünmek istemiyorum sabırlı olup bekleyeyim diyorum ama bir yandan da düşünmekten yoruldum valla. Varsa yaşayan böyle bişey yazarsanız çok sevinirm kızlar:)