Fatmanur4242 Ummu_gul oo maşallah sizinde yaklaşmış hangi hastane hangi doktordu sizin söylemişmiydiniz?
Elif35 Ummu_gul bir tane var canım kent plazanın orada Dr Ali Kemal Belviranlı kadın Doğum ve çocuk hastalıkları hastanesi
tazeanneyasemin mrb kizlar bende konya selcukludanim cok sevindim konyadan annelerimziin olmasina❤ bende jule hanimdan hic memnun kalmadim dis gebelik gecirdim ameliyatimi o yapti . simdi 4 aylik gebeyim konya hospital aysel kamere gidiyorum
Fatmanur4242 tazeanneyasemin merhaba hoşgeldiniz 😊 neden memnun kalmadınız? Öğrenebilir miyim? Bende kendisine gidiyorum.
tazeanneyasemin Fatmanur4242 hosbulduk☺ilgisini begenmedim kk gebeligimde ve dis gebelik gecrmistim ickanamayla ameliyata alimdim ameliyat sonrasi en hassas donemimdi ilgi ve sefkat bekliyordum istemsizce bir suru soru soruyodum beni tersledi ne bu naz sen annenin tek kizimisin dedi cok zoruma gitmisti🙁