Didembyl Kızlar 10 haftalık hamileyimm adet sancısı gibi sancım var suan normal mi sizde yasadınız mı hic
Nurcan6148 Didembyl Canim ilk zamanlar oluyor.Bende 13 haftama kadar surmustu.Ama icin rahat etmiyirsa doktora gorun mutlaka
daisy35 Didembyl 9+6 haftadayım. bende de oluyor arada adet sancısı gibi ama doktorum bunun çok normal olduğunu söylemişti. içini ferah tut :) şuan bile o ağrı var ama bu bile güzel bebeği düşündükçe :)
2202020 Evet sancı kasık ağrısı bel ağrısı olmuştu benim sonrasında kanama olmuştu dikkat et yat dınlen
DUYGULUM Merhabalar 5 ekimde adet oldum en son evde gebelik testi yaptım pozitif dün az kanama geldi leke gibi bu sabahta kahverengimsi gece doktora gitti kan tahlili yaptırdı beta 590.8çıktı ama kese görünmedi bilgisi olan varmı çok tedirginim
2202020 DUYGULUM kanda 2000 lerdeydi kesem görünmemişti bazen oluyo kese görünmemesi kalp atışı geç duyulması şimdilerde beklemek tek yapacağın ama kanama olursa mutlaka doktora git bekleme evde
Didembyl Ay kızlar biraz hafıfledi kanama olmadıgı sürece skıntı yoktr heralde ins ters bisi olmaz🤲🏻🤲🏻🤲🏻
2202020 Didembyl kanamam oldu 5 saat müşaadede tutuldum serum Progestan 2 hafta yatak istirahatı 🥴 atlattık şükür şimdi 26 hafta olduk 🤲 kanaman yoksa korkma rahim büyüdüğü için sancılar oluyor
DUYGULUM 2202020 DÜN GECE GİTTİM KAN TAHLİLİ YAPTI 590 .8 ÇIKTI YARIN YİNE KAN TAHLİLİ VERİCEM DAHA ÖNCEKİ 2 HAMİLELİĞİMDE OLMADIĞI İÇİN ENDİŞELİYİM
Elif_t Didembyl oluyor canım bende de oldu adet sancısı gibi kasık bel ağrısı. Dinlen ama yorma kendini ağır taşıma ilk 3 ay önemli kanaman olmadığı sürece normal diyor doktorlar
Didembyl Cok tesekkür ederim kızlar icimi rahatlattınızzz rabbim hepimize saglıkla kucagmıza almayı nasip etsn inşallah🤲🏻🤲🏻🤲🏻