Hahhsueoe Selam canımlar 3. Kan değeri ölçtürdüm 376 dan 8810 yükseldi çok şükür pazartesi kadın doguma gidicem sizce kalp atışlarını duyarmıyımm 🥰🥰
Aysegulyeter Hahhsueoe cnm keseyi gorursun. Kalp atisinida duyma ihtimalinde var ama bazen gec döllenme olunca gecte duyabilirsin. Kac haftalik oldugunada bagli biraz. Insallahta duyarsin hayirlisi olsun😊
Ecrinbzkrt Hahhsueoe cnm sanırım betayla alakası yok ben 6/4 haftalıktım doktora gıttım o zaman duyduk kalp atısını gec döllenme olursa 9haftaya kadar vaktın var
mrtmt 6-7. Haftalarda duyuluyor kalp atisi . Beta hcg degerinle ilgisi var mi bilemedim. Ben 7 de duydum. 6 da duyan da var