seher_unl teşekkür ederim tabiki sezaryeni kucumsedigimden degil ama kendi dogal halinde gelmesini isterim yani mecburi yatis olmamasi icin zaten 40 haftayi beklesem illaki iner o surecte asagi ama inmezse ve yaslanmaya devam ederse mecbur alicak
gerci bencillik etmek istemem rabbim nasip etmis saglikli olucaksa da varsin sezaryen olsun ☺️🙏🏻