yasemin_ ben 17+4 günlük hamileyim.İlk 3 ay her şeyi yiyordum iştahım açıktı sonra hasta oldum grip serum yedim bir türlü iştahla bir şeyler yiyemiyorum.süt,yoğurt,yumurta,ayran,kaşar,çorba en sevdiğim şeyler yemekleri çok yemek istemiyorum Çan'ımda bir şey çekmiyor.