Merve_278 ben yapmadım ama doktorum tercihe bıraktığı zaman açıklamayı şu şekilde yapmıştı, hergün 1 hafta boyunca ölçüm yapılacak. Yemeklerden 1 saat sonra ölçülecek.
1 saat sonradan kastı ise yemeğe oturduğun andan itibaren 1 saatmiş, yani yemek bitti 1 saat geçti değilmiş.