Merhaba kızlar yeni doğum yaptım memurum aile be sosyal bakanlığına doğum belgemi verdim 300 lira doğum yardımı verecekler onun dışında başka nereye vermek lazım doğum yardımı vs almak için işyerimede bildirdim zaten eşimde memur onun maaşına yansıyacak çocuk yardımı başka nerelere müracat ediyoruz şimdiden teşekkürler❤️