Yarenimin Kesinleşmemekle son 17 inanılmaz rahatım kendime şaşırıyorum ama güzel bir heyecan yaşıyorum zaman azaldıkça 😁
Yarenimin 27_00 çok sıkıntı yok ama benim çok aşağıda ve suyum sınıra yakın o yüzden önce olur dedi normalde 30 aralık gibi günüm doluyor
27_00 ZmrtDilaa ben hiç muayene olmadım en son 35. Hafta da gittim daha gitmeyi düşünmüyor um 37+4 olduk
27_00 ZmrtDilaa bu zamana kadar cok şükür bir sıkıntı cıkmadı tabi cıkmayacak anlamına gelmiyor da cok bir zaman yok ya arada kendi kendime doğrayım diye karar verdim 😂
27_00 YagmurErgun allah nasip ederse evet. En son 35. Haftam da muayeneye gittim daha gitmeyi planlamıyorum. Şöyle 39 kadar geldi geldi gelmedi giderim bakarım hastaneye ne ne değil inşallah sezeryana gerek kalmaz