Minikfasulyeveannesi Forumda arattırdım ama çok bilgiye ulaşamadım.. Ankara Şehir Hastanesinde doktor tavsiyesi olan var mı ? Birde doğum yapıp memnun kaldınız mı bir sıkıntı yaşadınız mı?
AATozarr Minikfasulyeveannesi Necati hançerlioğullarını tavsiye ederim çok bilgili ve ilgili bir doktor doğumumu orda yapıcam inşAllah
Minikfasulyeveannesi AATozarr Teşekkür ederim hayırlı doğumlarımız olsun inşallah 😊 Ben kadın doktor istiyorum aslında ama aklımda olsun yine de 😊 Siz kaçıncı haftanızdasınız
AATozarr Minikfasulyeveannesi Valla benim de öncekinin kadın doktordu ama birtane iyisine denk gelemedim çoğu egolu 😏 21+2 deyim doğuma zaten kim denk gelirse o giriyo 😂
Elifmustfa Minikfasulyeveannesi necati bey oranin en iyi doktoru tesadüfen sectim randevu bile bulunamıyor herkes ona gidiyor cok ilgili bir abi gibi cok guzel davranıyor
Minikfasulyeveannesi AATozarr Doğru valla bana kalsa bende erkek doktorlardan memnunum ama işte 🤷♀️ Odaları ya da doğumhaneyi görme şansınız oldu mu gerçekten tek kişilik odalar mi ? BEN 28. Haftamdayım artık sizi bilgilendiririm doğumdan sonra inşallah 😂
AATozarr Minikfasulyeveannesi Şimdiden hayırlı doğumlar İNŞALLAH ☺️ Ben görmedim ama gören arkadaşım var odalar iki kişilik süit odalar da mevcut benim mecburi sezeryan ama sancı odaları tek kişilikmiş zaten taktir edersin ki yeni ve temiz bir hastane İNŞALLAH sağ Salim alırız kucağımıza ☺️