Merhaba Arkadaşlar 🙋♀️
hergün bu programa bakıp dokum hikayesi yazan var mı diye kontrol ediyorum. Rabbim banada yazmayı nasip etti. 2 yıl önce evlendiğim de ilk yıl çok çocuk istiyorudum ama tabii Rabbim hayırlı zamanı bekliyormuş demek. Bir yıl sonra gördüğüm bi ruya ile hamile olduğumu anladım 😄. Hamileliğim çok güzel geçti. Kilom falan herşey o kadar güzeldi ki herşey fazlasıyla yolunda. Hamile kaldığımdan beri manevi olarak ibadetlerime çok dikkat ettim namaza başladım kuranı kerim okumayı öğrendim. Hergün okuyordum çünkü çok inançlı biri olarak rahatlattığına inanıyordum. Doğumum kolay geçsin diye gece kalkıp namaz kılıyordum çünkü çok korkuyordum doğumdan. Medine den meryem ana otu getirttim doğumu kolaylaştırıyor diye hergün okuyup suyun üflüyordum. Gelelim 39+5 günlük oldu artık doğum başlasın diye hurmalar zemzemler platesler doğru nefes alıp verme evi durmadan temizliyordum doğumum başlasın diye 15 kasım gece hafif sancılar ile uyandım eşim nöbetteydi kalktım namaz falan kıldım uyudum biraz öğlen saat 2 de sancılarım şiddetlendi acile gittik sancılarım çok şiddetli ama açılmam hiç yoktu en korktuğum şey buydu çünkü bi kaç doktor kanallrımın dar olduğunu söyledi ama bikaç doktorda uygun demişti. Acildeki dr. O ladar iyidi ki eve git sancılarım şiddetlensin açılman olsun öyle gel dedi tabii ben 2 saat sonra dayanamayıp tekrar gittim ama sancıları anlatacak kelimeler bulamıyorum. Doğum odasına aldılar sancılarım kuduruyordu hiç ağlamayan ben bağıra bağıra ağlıyordum. Nst dr bebeğimn kalp atışları sürekli düşüyordu benim nabzım düşüyordu dr. Hemen suyunu patlatıp doğumu başlatacaz dedi. Ama suyum hiç kalmamıştı suyum azdı zaten gelen geçen alttam birşey sokuyordu. Hiç gücüm kalmamıştı. En yakın arkadaşım o hastanede ebedeyi Allah razı olsun herkes o kadar ilgilendi ki oda sanki doğum odası değil seminer yeriydi uzman doktorlar ikimizde tehlikeye girdik diye ayrılamıyordı. Bebeğim kakasını yapmış kordonu doşanmış. Dr. Acil sezeryan dedi o kadar sancıdan sonra sezeryan dediler bide. Sonra arkadaşım normal dedi. Dr. Zorlanacaksın ama doğuralım tehlikeye giriyorsun gücü topla lütfen dedi. Toparladım ve doktorlarım karnıma yaptığı o şiddetli baskıdan sonra meleğim doğdu. Hemen göğüsüme koydular. Çok iyidi arkadaşım herşeyi videoya çektirmiş saolsun. Doğum videom bile var 😄 çok zorlandım dikişlerim 21 tane ve 6 gün oldu kalkamıyorum makatıma kadar dikiş var dua edin de hemen toparlanıyım. Rabbim hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin. Annem olmanın tarifi yok. Hakkınızı helal edin çok uzun oldu. 👨👩👧💐😌