Meriss Kızlar merhaba , bir model beğendik 60*120 cm boyut beşik https://www.hepsiburada.com/tahterevalli-mika-karyola-anne-yani-asansorlu-besik-60-120-cm-p-HBV00000N6A5Z?magaza= hem anne yanı falan , Diğeride park yatak ... Genelde bu ara eskiden tecrübeli bütün anneler hep park yatak diyo ama bilemedim , eşimde anne yanı aynı zamanda diye beşiği beğendi , kimisi diyo koruyucu kılıf bile olsa başını vurursa acır vs. bilemedim sizce hangisi ??
ozgeustun Meriss canım anne yanında max 6 ay yatacak sonra sığmama ve güvenlik sebebiyle ( kalkar-düşer) yatıramazsın. 6-7 ay sonra oda yaparım tekrar beşik alırım bu beşiği de şuna veririm yer kaplamaz işe yarar diyorsan alabilirsin. Biz park yatak tercih edeceğiz
gurcem Meriss canım bende bunu cok begenıyorum Allah kısmet ederse bundan alacam park besıklerden mıdem bulanıyor
Seyma55 Meriss bu besikler güzel oluyor cnm bnimde çok hoşuma gdiyor. 2 tne arkadaşm ınstagramdan bebekkonfor die bi sayfadan aldılar uyku seti falan içinde 700 tlydi orayada bi bak istersen
Sevde25 Meriss bnce cok güzel🥰 mobilya veya park yatak hangisini alırsan al yeterki kademeli olsun bu attığın onlardan 👍🏻 bn çok pişmanım kızımı düşme korkusundan beşikte yatıramadım ayaklanınca alt tarafa indirirsin kafan rahat olur
Meriss ozgeustun yok canım bu küçük anne yanı değil, anne yanı olma özellikli bi beşik, en az 4yaşına kadar kullanır, yoksa oda yapmıycam ben ayrı ayrı para vermek istemedim de zaten
Mervemm gurcem bende valla ikk bebegim bide okadar heves ediyorum ki böyle besiklere herkes park yatak diyor ama azcikta hevesimizi yasayalim
Mervemm Seyma55 ay allah razo olsun kiz senden be kac yere baktim 800 asagi hic yok bu sayfa baya isime yaradi kalitesi nasildi aceba
Meriss koruyucu pedler olsa bile kafasını çarpar acıtır beşikte diyo arkadaş, park iyi bence diyo herkes ama bilemedim, sonuçta beşik anne yanıda olabiliyor kolayca al bebeği emzir gözlemleyerek uyut bunlarda çok güzel hayırlısı artık bakalım
_pln_ Meriss bende tecrübeli anneleri dinleyerek park beşik aldım canım ama benim oğlum park beşiğinde uyumadı yan yatak aldık şimdi 2 yaşına kadar da yatabiliyo iki kademeli. Yan yana yatıyo gibiyiz gece vızırdadı mı hemen alıyorum uykusu bölünmeden devam ediyo. https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/ikea-cocuk/0-2-yas/mobilya-urunleri/30248537/sniglar-bebek-karyolasi.aspx Bunun bi cephesini söktük yatağa sıfırladık. İki kademeli beşik, işin bitince yine bi tarafını söküp koltuk gibi kullabilirsin
Meriss _pln_ çok haklısın canım bende öyle düşünüyorum ama başını çarpar diye tedirgin ettiler, koruyucu zaten var neden acıtsın ki anlamadım yinede serttir diye diyorlar sanırım
_pln_ Meriss hayır canın kim söylemişse saçmalamış azcık 🙊 korumalık var bizimde 3 cephesinde ben düşsem benim başım acımaz 😂 ayrıca bende arkadaşımda görmüştüm bunu onun bebeği 1.5 yaşında hiç öyle bir şey yaşamadı
Luisluis Meriss ben de aynı konuda kararsızım yiğenime beş yaşına kadar park beşik kullandılar çok da memnunlardı ama görüntü olarak ve anne yanı olması sebebiyle ben de bu modeli düşünüyorum ama heyner marka
Meriss Luisluis aynen canım ya nedense bu ara bütün bebeği olan veya büyütmüş anneler nedense park yatağı öve öve bitiremiyor insanın kafası karışıyor ama eşimde sırf benim rahat etmem için anne yanı olması çok güzel bunu alalım başka sebebi yok diyo bakalım artık , sadece bunu alırsak içinde yatağı geliyormuş zaten diğerini alırsak iyisinden içine pamuk yatak beğendik ama bakalım
Meriss Luisluis bide 2 yaşına geldikten sonra parkın fermuar yerinden rahat çıkar ama beşikte üstten çıkıcam derken düşebilir diyorlar sen ne düşünüyosun bu konuda, gerçi en alt kademeye getirilir ama boyu uzun olursa bacaklarını devirmeye çalışır mı dışarı bilmem 😄
Kbrbydk Meriss canım bende bu tarz dusunuyorum. Aklımda aynı soru vardı park besikye fermuarli yerinden çıkar diye. Ahşap da da şöyle birsey düşündüm mantıklı mı bilmiyorum. Sonuçta bunu da kendimiz monte edicez. 2yasina doğru çıkacak gibi olduğunda ayak ucundaki iki üç çıtayı çıkarırız istediği gibi girip çıkacağı alanı olur ama bilemedim gözle görmeden
Seyma55 Mervemm cnm göründüğü gbi geldi iyiydi yani uyku seti fln kaliteliydi 2 arkadsmda ordan aldi benim .Büyüyen beşik almıycak olsaydım bnde ordan alcaktım hatta
Yrncbci Mervemm canım bende ordan sipariş verdim gayet güzel ben hatta 620 tlye almıştım ağustos ayında:)
Mervemm Seyma55 ya bizim burda bunlar 1000 900 tl gibi cok pahali ve uyku seti hariç bende burdan siparis vereyim ahsap kalitesi merak ettim insallah kırılmaz arkadaşınız kac yas arasi aldi ben 0-5 yas arasi alcam 5 den sonra odasinda uyur bebegim
Seyma55 Mervemm onlarn aldğı da 0-5 yaş canm .Ahşap almstı onlarsa hatta bnde beyaz olandan alcaktm o 800 tlydi .Ama bn büyüyen beşik aldm o yüzden vazgeçtim.