Gul-21 Agda yapınca çok aşırı kıl donmem oluyor hamile anneler sizler nasıl yapıyorsunuz bi akıl verin jilet desen orman gibi yapıyor 😂
Gizemabc Gul-21 surekli agda yaptirmak evet batik yapiyor. Arada jilet yapin, batiklari bir nebze onler
snil Ben normalde lazer yaptırıyordum ama yarım kaldı, az olduğu için jilet kullanıyorum 🤷♀️ Ağda zamanlarımda kıl dönmesi bende de aşırı oluyordu, kabak lifiyle her duşta düzenli ovunca baya fark ediyor ağdaya devam edecekseniz tavsiye ederim 🙂
Szeys snil Ben de lazer yapmıştım da şey duydum sana da söyleyeyim. Ağda epilasyon yapmayın diyolar kökleri tekrar canlandırmamak adına. Jilet en iyisi evet🙄
snil Szeys Kesinlikle. Ben ağda yaptırın deselerdi bile ağdaya dönemezdim gerçi 😂 Epey azaldılar zaten jilet yetiyor 🙂
Szeys snil Yok yok ağdayı ben de hiç sevmiyorum. Lazer cihazını aldım evlenmeden önce kendim yaptım 4 senedir hiç ağda falan upraşmadım süper rahatlık🤣 hamilelikte çıkıyo tekrar dediler de 6 aylık olduk şüküe kolumda bacağımda hala sıfır tüy şanslı hissediyorum o yüzden😂
snil Szeys Aynen ben de kesin çıkar sanıyordum ama maşallah diyim olduğu gibi kaldılar 🙏 Ben normal lazere gittim ama seans ücretleri 2 katına çıkınca evde kullanılan aletten aldım onunla idare ettim epeyce. O cihaz kıl köklerini uyuttuğu için tabi uyuyanlar bir süre sonra zayıf da olsa fırtladı geri 😂 lazerli halimle aynı şu an ama buna şükür
Szeys snil Şükür tabi. Kuzenim de lazer yaptırmıştı ve hamileliğinde deli gibi çıkmışlar. Farklı farklı yerlerde az az ama bir sürü yerde çıkmış. Zaten doğumdsn sonra da hormonların düzelmesi falan 1 seneyi buluyomuş. Sonra evde lazere devam🤣