Kizlar 22+1 günlük olduk ve bebeğim cinsiyetini bize sonunda gosterdi bi kızım olacak 🙈detaylıda her sey güzel cıktı da doktor idrar torbasini göremiyorum dedi bir hafta sonra yine gel dedi belki yeni çiş yapmıştır ondandır dedi sıkıntı mi var diye kafama takıldı ister istemez böyle bi durum başına gelen var mi