Kizlar size bisy sorucam ilk gebeligimde bebegn kalbi durmustu .Suanki hamileligi ogrendigimde Nissan ayinda doktor coraspirin Verdi'. Haziran ayi gibi ben bunu bitince biraktim.doktora sordun kullanmiyorum dedim .tamam o zman birdaha baslamana Greek yok dedi .Ben kullanmadim ya sikinti olurmu .fazla kullannca zararida varmis sanirim yanilmisyorsam