setenay-92 2 gün sonra 15ıme giricem karnım belirgin bi şekilde çıktı bayagı büyük duruyor sizde durumlar nasıl kızlar?
masalsii setenay-92 13teyim alt karnımda şişlik var ama herhangi bişey cıkmadı çıksın diye sabırsızlanıyorum😂
Minikmucizem13 setenay-92 bende 15 e gricem 3 gun snra ama ne gobek var ne karin normal mi acaba ya fzla bsey yiyemiyorum o yuzden midir
2104 setenay-92 bende 15+3 ama hala bariz belirgin bir karnım yok yaa sadece kıyafetsiz olduğumda farkediliyor. Hatta dr dediğine göre 16+4 belli olsun diye dört gözle bekliyorum 😍
_zehra_ setenay-92 bende yarın 15 haftalık olcam . Karnım ve popom biz burdayiz diye bagiriyo🤪ama hiç kilo almadım nasıl oluyo bende anlamadım 🤷♀️
Mervemm masalsii ayni bendr öyleyim ya bi karin var ama göbek mi bebek mi anlamıyorum ama sertlik var kuzenim 15 haftalikti bildiğin göbeği çıkmıştı bu arada bende yarin 15 hafta olcam
Deletedmom0810 Minikmucizem13 20. Haftada başlar göbeğin çıkmaya dedi bana doktorum 🙏🏻 Ki bebek daha kaç gram ki büyütsün göbeğimizi minicik ☺️
Zeyzey90 Seymasezer Ne güzel, bence karnın geç çıkması güzel bişey avantajlı yani☺️ Erkenden kocaman olmaya ne gerek var fit kıyafetleri azıcık daha giyebileyim diye bakıyorum ben😄
Ozgesn setenay-92 bende 14+2 Benimde çıktı karnım ilkinde de erken çıkmıştı ❤️ Şimdi de erken çıktı iç karnım dar ondan 🥰
Nehir66 setenay-92 Mrba benimde 15+1 gebeliğim aynen dediğin gibi karnım belirginleşti oluyor bu süreçten sonra hızla büyüyecek sıpalar 😍😍😍
Damla123- setenay-92 merhaba bende bugün 11+1 dün farkettim hafif çıkmaya başlamış. Çok çok zayıf olduğum için dümdüz bir bedenim vardı ordan farkettim bende çok olmasa da hafifçe büyümeye başlamış
KucukAnne538 setenay-92 Bende bugün tam 15 haftalık oldum alt tarafta hafif şişlik ve sertlik var birde bebekten önce de göbeğim vardı o yüzden acaba bebekten mi yoksa kendi göbeğim mi karar veremiyorum ben😂