canimoglum53 ciddi misiniz yaa benim doktorum o kadar korkuttu ki beni iki hafta geriliği var sınırda şu an eğer daha çok gerilerse sezaryenle almak zorunda kalacaz dedi.bir haftadır protein ağırlıklı besleniyorum kilo alsın diye.baş çevresi haftasıyla uyumlu,bacak boyu bi hafta karın çevresi iki hafta geride dedi.Sizin doktorunuz da tombik olacak demiş neye göre yorum yapıyorlar anlamadım 😔