Ezgiezgi Selam canım,ben ikili için gittim geçen hafta,ama ense kalınlığı 2,5mm çıktı.Bu değerler ikili için kan verirsen yüksek risk çıkar dedi doktorum ve nace teste yönlendirdi.Yurtdışında bakılacak.Bişey çıkacağını sanmıyorum ama garantiye almamız lazım filan dedi.Bi anda modum düştü,çok neşeli gitmiştim oysa🙁 şimdi tedirgin bekleyiş içindeyim.Sonuç inşallah iyidir..🙏🏼