Kızlar selam herkese. Size bir sorum olacak. Bugün muayeneye gittim. 32+6 gebeyim. Ama ultrasonda 35+6 gözüküyor ve bebeğim şimdiden 2.900kg. Şeker yüklemesinde şekerim de çıkmamıştı. Doktor gelişimi böyle devam ederse 5 kiloyu bulur dedi. Sağlıklı olmasından başka hiç bir duam yok. Ben ne yapıcam. 🤦🏻♀️