Mervemm Mormenekse ben elenatal 1 kullanıyorum ay igne bazen okadar acıtıyor ki göbekten vurunca pantolon kemeri gelince agriyo
Mormenekse Mervemm valla öyle yağlı ya yakıyor bide ben progestan vuruluyorum hepsinin acısı birbirine karısıyor allah yardımcımız olsun insallah
daisy35 Mormenekse aynen bir yandan oksapar iğne bir yandan progestan iğne ve de fitil çok acılı ve sancılı ama değer :)
daisy35 oksapar iğne kullandım yaklaşık 1 ay. fakat kanamam olunca doktor bıraktırdı. Dikkat edin arkadaşlar, herkese hayırlı ve sağlıklı hamilelik dilerim :)