Mehtapp42 Kızlar midem çok kötü. Bulantım bir sn. Bile geçmiyor. Sizinde mide bulantısı için kullandığınız ilaç yada uyguladığınız Bi tarif var mı. Yardımlarınızı bekliyorum
HaticeNehir Mehtapp42 Bn 32 haftalığım hala kusuyorum hala bulantı var ilk başlarda metaöed vermişti doktor ama Bn kullanmadım hamilelikte ilaç kullanmayı doğru bulmuyorum tabi belli başlı ilaçlar haricinde
[silindi] Prilam dr kullanabilirsiniz ilaç olarak tabi yine doktorunuza danışın bir de zofer varmış yine ilaç ama ben onu kullanmadım zofer biraz ağır bir ilaç diye biliyorum prilam da gayet etkili bulantıyı hafifletiyor hatta bazen kesiyor baya işinize yarar
Busracuneyt Zofer kullanıyorum yanı sıra zencefil demliyorum bende aynı durumdayım 23+2 olduk ama hala kesilmedi ☹️
Nuremre1994 Dr tavsiyesiyle prilam kullanıyorum tam geçmiyor ama rahatlatıyor bende çok kötüydüm 2 hafta boyunca bir şey yiyemedim zayıfladım hep serumla ayakta durdum inşallah geçer Allah yardımcınız olsun
Hatice_01 Benimde hala devam ediyor ama ben sabah ve akşam yemekten önce prlamdr alıyorum beni gün boyu idare ediyor doktorunuza danışın alın derim.
Mehtapp42 Hatice_01 Hatice_01 doktoruma söylüyorum düşük tehlikem var onun içimde ilaç kullanıyorum. Başka ilaç kullanmanı önermiyorum diyor
Mehtapp42 Bende Bi sorayım bakalım. İlaç kullanmamaya çalıştım ama olmadı dayanılacak gibi değil. Çok teşşekkğr ederim önerdiğinşz ilacı Bi sorayım doktoruma.
Hatice_01 Mehtapp42 vallahi ozaman allah yardımcın olsun canım. Çok zor anlayabiliyorum inşallah tez zamanda geçer.