Bayanlar 4 haftalik hamileyim hastaneye gittim hcg 763 cıktı gebeyim ama ulrasyonda birşey görünmüyor dedi ve sürekli pembe kan lekeleri geliyo dün dr düşük riskin var dedi progestan verdi kullandım beni çok etkiledi başımı kaldıramayacak kadar kötü oldum benim gibi olan varmı 4 haftalik hamileyim ve kese bile oluşmamış normalmi sizce