Esma5825 Merhaba hanımlar biraz önce doktordan geldik hayırlısı ile cinsiyetimizi de öğrendik 🙈 kızımız olacakmış havalara uçtuk sevinçten çok şükür 😍 15. Haftadayım bu arada şimdide haliyle isim konusu açıldı bende sizden fikir alayım dedim. Elizan Mina ismi sizce nasıl ? Ben elizan istedim eşimde mina olsun drdi öyle birlikte kullanalım dedik güzel olur mu sizce😇
Sevde123 Esma5825 elizan ismi minadan daha hoşmuş ama ikisini bir kullanınca sanki mina soyisimmis gibi duruyor
hande123 Esma5825 bende eşime 7 aydır mila ismini kabullendirmeye çalışıyorum bakalım nlcak 😁 kulağa hoş geliyor doğuma kadar 10 kere değişiyor ama çok hoş bence hayırlı uğurlu olsun Allah kucağınıza almayı nasip etsin
betul42 ay mina bnce cok guzel bnde esimle isim konusunda anlasamiyorum kndi istediğini koycakmis dilerim gonlune gore isim koyulur 🙂
Esma5825 betul42 Bende elizanı çok beğeniyordum ama eşimde mina da olsun deyip duruyor kıramıyorumda ama isim yani bir ömür gidecek bişey 🙂😇
Esma5825 betul42 Çok teşekkür ederim canım inşaAllah sende gönlünce bir isim koyarsın Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı da nasip etsin 😍
Esma5825 Sevde123 Değil mi bana da pek uygun gelmedi aslında ama eşimi de kıramadım 🙈 daha uygun ne olabilir acaba
Sevde123 Esma5825 kırmayın eşinizi kimlikte dursun adi😂 çoğunlukla tek isimle sesleniliyor zaten. Bizde Asel Hüma da karar kıldık😊
Esma5825 Sevde123 Ay ikiside çok güzelmiş gerçekten 😍 Muhtemelen bizde de herkes kendi koyduğu isimle seslenecek 😊
Sevde123 Esma5825 cinsiyetten önce anlaşmıştık ikimizde kendi istediğimiz ismi sorunsuz kabul edecek diye asel i eşim istedi Hüma dan önce çok isim sundum hiç birini kabul etmedi en son bu olacak kapandı konu dedim öyle kabul ettirdim 😆😂 yine senin eşin elizan ismine birşey dememis😄
Esma5825 Sevde123 Biz cinsiyetten önce anlaşmıştık erkek olursa o koyacaktı kız olursa ben 🙂 elizanın yanına isim bulamadım o da teklif sununca kıramadım nasip artım 🙂 ama hümayı daha çok beğendim doğrusu bende hifa düşünmüştüm başta ama olmadı 🙈
Sevde123 Esma5825 bende hifa ve lina isimlerini çok beğeniyordum ama ikisi de yeğenlerimin isimleri 😄 Rabbim sağlıkla kucagimiza almayi nasip etsin🙏
Pcdshn Tek isim Mina diyorum, diğer isim zaten kullanılmayacak, istiyoruz diye çocuğa ilerde külfet yapmanın anlamı yok 🙄
Esma5825 hande123 Mila da çok güzel anlamı ne acaba 🙂 İnşaAllah hepimize nasip olsun hayırla sağlıkla 😇