Mom18_ Selam kızlar. 31 haftalık hamileyim. Son gittiğim kontrolde bebeğin daha dönmediğini öğrendim. Doktor dönsün diye egzersiz verdi. Bu egzersizleri yapıp faydasını gören varmı. Bide sizin bebişler nezman baş aşağı döndü
Koskersultan Mom18_ nasıl egzersiz verdi benim bebeğim de ters geçen hafta gittim 33 haftalık Ken ters bebeğim bana egzersiz vermedi bebek kendi canı isterse döner dedi gönderdi çevremden öğrendiğim kadarıyla genel de doğum zamanına kadar dönüyorlarmış
Beyzanurlina Mom18_ 31 de makat duruştaydı kuzum 34 de dönmüştü dogum pozısyonuna 36+2 haftalıgız deyişmedi🙏🏻
begumseker Mom18_ 37. Haftada bebeği dönmemiş birini yogaya yönlendirmiş bi doktor.. egzersizlerle dönmesini sağlamak için. İşe yarayabilir elbet👍🏻 Ben 26. Haftamda gitmiştim baş aşağı doğum pozisyonundaydı ama daha çok döner demişti doktorum😅
Edaibo Bende ne zaman döneceğini merak ediyorum 33 haftalığım haftaya kontrolüm var o zaman öğrencem inşallah
Mom18_ Koskersultan köprü şeklinde popunu havaya kaldırıyosun ileri geri yürüyosun 4 ayak şeklinde😅 biraz zor ama ya
Koskersultan Mom18_ haykırdım evin içinde 😂😂😂 kız bu nasıl hareket egzersiz aklımda canlandıramadım😂😂😂😂 baya zor
Sahreyldrm Mom18_ ben her şekilde sezeryan olacağım kuzum hepsinin var zorluğu hayırlısını iste Allahtan
Haticetarhan Mom18_ evet öyle oluyo erken girince ama bizimki 4 cm açıklık var hala doğmadı ama sancım yok
Mom18_ Beyzanurlina bebek dönerken hissediyomusunuz ? Yada döndükten sonra ? Mesela ben şuan benimkinin makat duruşlu olduğunu hissediyorum çünkü bütün hareketler göbeğimin alt kısmında
Beyzanurlina Mom18_ makat duruştayken ayaklaarıyle seyıme baskı yapyodu ittiriyo gibiydi🤣 döndüğünü hissetmedim ama döndüğünü şöle anldım hıckırmasından başı aşşada orda hıckırıyodu hep🤣
Ecrinnisa Benimki 28den sonra doğum pozisyonundaydı 39da doğum için gittim ters dönmüştü ve tekrar dönmesini bekliyorum vardır bundada bi hayir diyorum artik
Mom18_ Ecrinnisa aa son haftalar dönüyomuş mu şaşırdım. Doktorum 35den sonra dönme ihtimali az demişti
Ecrinnisa Mom18_ evet bende büyük bi sok yaşadım insallah tekrar döner doktorum bi hafta daha bekleyelim dedi